Det sociale medielandskab er i evig forandring. Nye funktioner, formater og måder at interagere på opstår og bliver tilpasset (for)brugernes konstant skiftende behov.
”Jeg fatter ikke, vi ikke har Wass inde”
Ny kampagnefilm fra Republica og TV 2 Creative hypnotiserer unge fodboldfans tilbage til EM ’92.
Coop går sammen med Rasmus Seebach i stor kampagne
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Debat: Sæt den rette pris på influencere i en krisetid
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Både Netto og Irma vinder i reklame-infight
Afsluttende status på drilleriet mellem Irma-pigen og skotsk terrieren: Irmas marketingchef retter på tidslinjen, og Hanne Feldthus kårer to vindere – og giver Irma ros for hurtighed og elegance.
Bureaudirektører: Kunsten at sige nej til en kunde
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Bureaudirektør: Marketing-afdelinger drukner i drift
Planer om at udvikle og innovere drukner i den daglige drift, lyder det i en stikprøve blandt en række store danske virksomheder lavet af bureauet Republica. Det bekymrer bureaudirektør Niels Henrik Eriksen.
Ups, nu presser EU dig på dine tilbudspriser
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Republica bag “historisk stor” kampagne for C More
C More Danmark har indgået et samarbejde, hvor de kan tilbyde tusindvis af timer med krimiserier. Det vil de gerne fortælle danskerne med en kreativ dramatisering. Se filmene her, som Circus Alphaville står bag.
Republica mere end fordobler millionoverskud
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Bureaudirektør: Jobsamtalerne har forandret sig
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Kampagne for svinedyr flæskesteg gav Irma rekordsalg
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Kampagne skal få folk til at huske deres penge
Coops medlemmer har over 250 mio. kr. til gode i medlemsbonus. Men de glemmer at bruge dem, og det vil en aktuel kampagne fra Coop og Republica lave om på.
Klasselotteriet ude med ny brandplatform
I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.
Republica henter digital profil ind i bestyrelsen
Planer om at udvikle og innovere drukner i den daglige drift, lyder det i en stikprøve blandt en række store danske virksomheder lavet af bureauet Republica. Det bekymrer bureaudirektør Niels Henrik Eriksen.