Artikel Juli 2023

Republica lander stor, grøn og global kunde

Republica har taget Biobag med på en ambitiøs rejse fra produktionsvirksomhed til internationalt brand.

SocialMedia Artikel December 2022

Social trends 2023

Det sociale medielandskab er i evig forandring. Nye funktioner, formater og måder at interagere på opstår og bliver tilpasset (for)brugernes konstant skiftende behov.

PR November 2022

”Jeg fatter ikke, vi ikke har Wass inde”

Ny kampagnefilm fra Republica og TV 2 Creative hypnotiserer unge fodboldfans tilbage til EM ’92.

PR Oktober 2022

Coop går sammen med Rasmus Seebach i stor kampagne

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

Debat September 2022

Debat: Sæt den rette pris på influencere i en krisetid

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR September 2022

Både Netto og Irma vinder i reklame-infight

Afsluttende status på drilleriet mellem Irma-pigen og skotsk terrieren: Irmas marketingchef retter på tidslinjen, og Hanne Feldthus kårer to vindere – og giver Irma ros for hurtighed og elegance.

PR Juni 2022

Bureaudirektører: Kunsten at sige nej til en kunde

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR Maj 2022

Bureaudirektør: Marketing-afdelinger drukner i drift

Planer om at udvikle og innovere drukner i den daglige drift, lyder det i en stikprøve blandt en række store danske virksomheder lavet af bureauet Republica. Det bekymrer bureaudirektør Niels Henrik Eriksen.

Maj 2022 Klumme

Ups, nu presser EU dig på dine tilbudspriser

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR Maj 2022

Republica bag “historisk stor” kampagne for C More

C More Danmark har indgået et samarbejde, hvor de kan tilbyde tusindvis af timer med krimiserier. Det vil de gerne fortælle danskerne med en kreativ dramatisering. Se filmene her, som Circus Alphaville står bag.

PR Maj 2022

Republica mere end fordobler millionoverskud

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR April 2022

Bureaudirektør: Jobsamtalerne har forandret sig

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR Februar 2022

Kampagne for svinedyr flæskesteg gav Irma rekordsalg

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR December 2021

Kampagne skal få folk til at huske deres penge

Coops medlemmer har over 250 mio. kr. til gode i medlemsbonus. Men de glemmer at bruge dem, og det vil en aktuel kampagne fra Coop og Republica lave om på.

PR September 2021

Klasselotteriet ude med ny brandplatform

I takt med den stigende inflation og en potentiel økonomisk krise har influencer-marketing brug for at blive tæmmet – og prissætningen skal blive endnu skarpere – skriver Karoline Boysen, Head of Social hos Republica. Her giver hun tre råd til branchen.

PR Februar 2021

Republica henter digital profil ind i bestyrelsen

Andreas B. Iversen træder ind i bestyrelsen hos det Coop-ejede reklamebureau, Republica.