C More

Krimier der sætter sig i dig

C More har været på det danske marked i mere end et årti, men er ikke for alvor lykkedes med at indtage en klar position i danskernes bevidsthed eller en stærk position på markedet.

SuperBrugsen Kvickly

Frugt & Grønt…gult, blåt og rødt

Med fuld skrue på indtryk og farver, satte vi den vigtigste afdeling i en dagligvarebutik, i det bedste lys.

Irma

Lille mandel, kæmpe forskel

Vi tog en lille diskret julestamgæst, gav den en alt for høj pris, en god historie og et godt formål, for at få kunderne til at donere i en tid, hvor mange andre beder om en ekstra skilling til velgørenhed.

Andel

Vi skulle tænde en gnist

Vi lavede en klar forbindelse mellem danskernes hverdag og Andel, og gjorde det klart for deres 2,8 millioner kunder, hvem Andel er og hvorfor deres ambitiøse budskab er relevant – lige meget om man bor på Christianshavn eller i Kirke Hyllinge.

Irma

#TænkSmåt

Vi gav ordet ”hjælpepakker” en ny betydning og viste Irmas nære bånd til en spirende iværksætterånd, som altid sørger for spændende varer på hylderne – og samtidig steg de små producenters salg med 100% i en svær tid.

Coop

Bagel-splaining

Ved hjælp af geosegmentering, en overdimensioneret bagel, en lodløs lodtrækning og en fiktiv medarbejder, fik vi andelen af bonuskøb i Coops butikker til at stige med 24,5% i forhold til samme periode sidste år.

Klasselotteriet

Når en indsats giver gevinst

I en pitchrunde med 24 andre bureauer skabte vi ny brandplatform, der gav Klasselotteriet en tydelig stemme og brand position ved at hylde dem som yder en indsats.

Irma

Bummelum på stribe

Her tog vi en lille ærgerlig situation og vendte den til et smil på læben.

DSB

Tilbage på sporet

DSB’s omdømmescore blev løftet med mere end 40%, fordi vi fik det til at handle om menneskerne fremfor togene.

Coop

Scan & Betal

Med ubesværet dans viste vi, hvor let en af dagligdagens pligter kan gøres og skabte en stigning på 185% til Coops Scan&Betal.

SuperBrugsen

Babyscanner

Her skabte vi opmærksomhed for et særligt tilbud til en særlig gruppe kunder, ved at fange nogle ikke så almindelige, men utroligt fine øjeblikke, på nogle ellers tilsyneladende almindelige indkøbsture.

Coop

Friends

Friends børnetøj er Coops eget varemærke med alle de gode egenskaber, du kan forvente dig af produkter fra Coop- familien. Tøjet er af høj kvalitet, funktionelt, testet, sikkert og veldesignet - og til en god pris, så alle kan være med.

DSB

Unge har brug for egne spor

Baseret på et etnografisk studie udviklede vi en kommunikationsstrategi, der handlede om, at DSB og de unge skal tættere på hinanden.

DSB

Få tiden tilbage

Vi udviklede en app, hvor kunderne kunne ’Få tiden tilbage’. Kundernes tabte tid i Togbus fik de tilbage minut for minut i fjern- og regionaltog.

Irma

#TipSmåt

Et simpelt kreativt greb drev kunderne ind på et site, hvor de kunne tippe om deres gastronomiske opdagelser og få deres yndlingsproducenter på hylderne.