Play

Krimier der sætter sig i dig

Kunde: C More

C More har været på det danske marked i mere end et årti, men er ikke for alvor lykkedes med at indtage en klar position i danskernes bevidsthed eller en stærk position på markedet. Så hvordan skaber man interesse for en streamingtjeneste mange kender, men få kender rigtig godt?

Masser af krimi

Det strategiske arbejde og C Mores indhold pegede mod at kampagnen skulle positionere C More som dem, der var bedst til krimiserier – en meget populære genre i målgruppen kvinder 40+, men også en meget lidt omstillingsparat målgruppe ift. de lidt yngre generationer, der shuffler mere mellem streamingtjenesterne. Vi skulle derfor fange deres opmærksomhed, vise at vi forstod dem og gøre os relevante og attraktive.

Derfor blev det kreative greb at dramatisere konsekvensen ved at se for meget krimi. Kampagnen blev foldet ud som små indsigtsfulde og humoristiske historier, de fleste af os kan genkende os selv i – særligt målgruppen. For er vi ikke nogle stykker, der lige tjekker bag bruseforhænget, når vi børster tænder, hvis vi har set noget lidt for uhyggeligt? Det gør de i hvert fald i dette C More univers, hvor danskerne eksponeres for to film og et radiospot, hvor fantasien og mistroen får frit løb.

Play

Mere af vores arbejde

DSB

Tilbage på sporet

DSB’s omdømmescore blev løftet med mere end 40%, fordi vi fik det til at handle om menneskerne fremfor togene.

DSB

Få tiden tilbage

Vi udviklede en app, hvor kunderne kunne ’Få tiden tilbage’. Kundernes tabte tid i Togbus fik de tilbage minut for minut i fjern- og regionaltog.