Få tiden tilbage

Kunde: DSB
Resultater:

Resultaterne for Trafikinformation blev løftet til hidtil usete niveauer

  • Kendskab til sporarbejder før rejser blev ifølge Løbende målinger hævet fra 38% til mere end det dobbelte, og opnåede en rekord på hele 94%
  • Tilfredshed med information om sporarbejdet steg fra en score på 6,3 ud af 10, til over 7 med ros fra pendlerformændene.
  • Togbureauet blev kåret til et af verdens fem bedste digitale bureau i 2020 ved ECHO Awards (VM for Digital/Direct Marketing)

Awards og priser: 

  • ’Få tiden tilbage’ vandt 3 Danish Digital Awards.

Siden 2018 har Togbureauet sat helt nye standarder for Trafikinformation. Det har vi gjort ved at fokusere på kundernes oplevelse af sporarbejdet og på handling frem for årsag. Tid er det dyrebareste i kundernes liv, og den tid stjæler sporarbejde og Togbusser.

Derfor udviklede vi en app, hvor kunderne kunne ’Få tiden tilbage’. Kundernes tabte tid i Togbus fik de tilbage minut for minut i fjern- og regionaltog. Med stor succes gjorde vi dermed kundeorientering til konkret handling.