Play

#TipSmåt

Kunde: Irma
Resultater:

  • Kampagnen skabte over 240.000 impressions på sociale medier og gav en ROI på 5.

Irma har et stort udvalg af varer fra små innovative madiværksættere. Det betyder, at Irmas kunder kan få nogle helt særlige ting med hjem i cykelkurven.

Derfor udfordrerede vi Irma til at lave en kampagne, der både skulle aktivere og engagere de madnysgerrige danskere og fortælle dem, at Irmas hylder er et særligt sted at gå på opdagelse.

Et simpelt kreativt greb drev kunderne ind på et site, hvor de kunne tippe om deres gastronomiske opdagelser og få deres yndlingsproducenter på hylderne.

Kampagne blev rullet ud på buslangsider, dagbladsannoncer, på SoMe og kort tid efter begyndte de første produkter at dukke op på hylderne i Irma.

Så, TipSmåt gjorde hvad den skulle:

  1. Målgruppen fik øjne op for at Irma har varer udover det sædvanlige.
  2. Irma blev introduceret til en masse spændende nye madvarer.
  3. De små madiværksætteres vej til Irmas hylder blev kortere.

… det er hele 3 ting på én gang… og det gik sgu!