Drømmen om det frie liv – og mere opmærksomhed
Kunde: Spejdersport
Spejder Sport har eksisteret lige siden 1945, og kendskabet til Spejder Sport er stort. Men for få ved, hvad Spejder Sport står for og tilbyder i deres mange butikker. Det var derfor tid til at finde ind til kernen og udvikle et nyt payoff og et mere moderne look. De store outdoor-brands har en bred appel, og vi ville finde frem til det, som outdoor-segmentet og hipsteren har til fælles. Og en af tingene er drømmen om det frie liv. Det skal ingen være i tvivl om.
Ud i det fri. Ind i dig selv
Det liv, vi lever i dag, er på mange måder fantastisk. Ubegrænset. Ubesværet.
Alt er tilgængeligt. Men det er et liv i højt tempo. Til tider hæsblæsende. Det er derfor vigtigt, at du en gang imellem træder ud af ræset og får dig selv med. Og der er ikke mange steder, der er bedre til det end ude i det fri. I en sovepose under åben himmel, på en stub ved et bål eller på en vandresti. Og det er netop kernen i alt, hvad Spejder Sport står for. Derfor er Spejder Sports nye payoff ”Længe leve det frie liv”.
Frihed er noget større end en ledningsfri støvsuger
I en række film viser vi på billedsiden mennesker, der er ude i naturen. I hver af filmene fortæller VO’en om et brand, der lover dig frihed, hvis du vælger det. Det er alt lige fra tv-pakker, en ledningsfri støvsuger og parfume. VO’en runder i alle film af med at sige, at hvis du spørger Spejder Sport, så handler frihed om noget større. Nemlig naturen og det at være ude i det fri.
Mere af vores arbejde
Det stærkeste modsvar er markedsføring, der ikke føles som markedsføring, men i sin egen ret gør sig fortjent til opmærksomheden. Og vi håber, det er sådan, alle vil tage imod vores og TV 2 creative's nye optakt til TV 2’s dækning af VM i fodbold! Huttelihut!
Irmas forhold til kunst er noget særligt, og det er efterhånden mange år siden, at de første kunstsamarbejder optrådte i Irmas butikker.