Vækst i hverdagen®

For at hjælpe virksomheder med at identificere muligheder for en mere intelligent og effektiv marketingindsats har vi udviklet en ”vækstmodel” som et praktisk værktøj til at få prioriteret de mest relevante områder for ens forretning.

En klog person sagde engang, at kvalitet handler om at gøre almindelige ting ualmindelig godt. Den overbevisning passer måske bedre nu end nogensinde før i de danske virksomheder.

Der dukker konstant nye muligheder og kanaler op – nogle bedre end andre. Og i takt med konstant stigende krav om at være mere effektive og mere værdiskabende som virksomhed, er der nogle vigtige punkter man skal have for øje for at kunne træffe rigtige beslutninger:  

  • Hvordan binder man morgendagens muligheder sammen med hverdagens begrænsninger?
  • Hvordan finder man ud af, hvad der rent faktisk giver mening og kan implementeres, og hvad der kun ser godt ud på papiret? 
  • Hvordan får man identificeret sit potentiale og får holder fokus på de rigtige steder?

Det er nemlig vigtigt at der er rød tråd mellem det man er, det man gør, det man siger – og hvordan man siger det.

Med Vækst i hverdagen® stræber vi efter at bidrage til, at virksomheder fortsat kan skabe vækst ved at gøre alt det almindelige en lille smule bedre, hver dag.

Mere af vores arbejde

SuperBrugsen Kvickly

Frugt & Grønt…gult, blåt og rødt

Med fuld skrue på indtryk og farver, satte vi den vigtigste afdeling i en dagligvarebutik, i det bedste lys.

Irma

#TænkSmåt

Vi gav ordet ”hjælpepakker” en ny betydning og viste Irmas nære bånd til en spirende iværksætterånd, som altid sørger for spændende varer på hylderne – og samtidig steg de små producenters salg med 100% i en svær tid.