For at hjælpe virksomheder med at identificere muligheder for en mere intelligent og effektiv marketingindsats har vi udviklet en ”vækstmodel” som et praktisk værktøj til at få prioriteret de mest relevante områder for ens forretning.
En klog person sagde engang, at kvalitet handler om at gøre almindelige ting ualmindelig godt. Den overbevisning passer måske bedre nu end nogensinde før i de danske virksomheder.
Der dukker konstant nye muligheder og kanaler op – nogle bedre end andre. Og i takt med konstant stigende krav om at være mere effektive og mere værdiskabende som virksomhed, er der nogle vigtige punkter man skal have for øje for at kunne træffe rigtige beslutninger:
Det er nemlig vigtigt at der er rød tråd mellem det man er, det man gør, det man siger – og hvordan man siger det.
Med Vækst i hverdagen® stræber vi efter at bidrage til, at virksomheder fortsat kan skabe vækst ved at gøre alt det almindelige en lille smule bedre, hver dag.
Mere af vores arbejde
Frugt & Grønt…gult, blåt og rødt
Med fuld skrue på indtryk og farver, satte vi den vigtigste afdeling i en dagligvarebutik, i det bedste lys.
Vi gav ordet ”hjælpepakker” en ny betydning og viste Irmas nære bånd til en spirende iværksætterånd, som altid sørger for spændende varer på hylderne – og samtidig steg de små producenters salg med 100% i en svær tid.